New Music More songs Pls

by Llamas
Discuss and share music here.
User avatar


Llamas
Forum Council
Forum Council
Joined: Jul 2014

New Music More songs Pls

Postby Llamas » September 2nd, 2014, 9:40 am

Anyone have suggestions for songs ? Mainly R&B / Hip Hop I'm fine with rap too c: I'm getting tired of my songs so i've been looking for some new ones, old r&b / hip hop songs are fine with me as well ;Yay
llamas are love llamas are life
  Top

User avatar

Nerd
Traveller
Traveller
Posts: 244
Joined: Aug 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Nerd » September 2nd, 2014, 10:25 am


this song is pretty dope. it's really catchy ;Grin
aestivate x lena | terribad

Image
  Top

User avatar

Pose
Champion
Champion
Posts: 851
Joined: Jul 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Pose » September 2nd, 2014, 10:49 am

Strongly recommend~!! ;Sng

Image~ •○☼ OCTOPI FAM ☼○• ~Image

Image

○ You wish you were us ○
  Top

User avatar

Eggzachly
Forum Council
Forum Council
Posts: 421
Joined: Jul 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Eggzachly » September 2nd, 2014, 12:43 pm

Energy - JoiStar
Future - Jackie Boyz
Fumble - Trey Songz
Gabe Bondoc - The Weight
Good Girl, Bad Girl - Trevor Jackson
I Miss You - Dan Talevski
I'm a Flirt - R. Kelly
Inlove with you - Colby O'Donis
Jackie Boyz - Now That I'm Here
Know Your Name - Chhristian Joseph
Zach l 0bese/Eggzachly l Prestige
#TeamZeezy 072713

Image
  Top

User avatar


Couture
Administrator
Premium Donator
Administrator
Posts: 2966
Joined: Apr 2013

Re: New Music More songs Pls

Postby Couture » September 2nd, 2014, 1:02 pm

Lunah listening to that gangsta muzik. `___` haha, I don't really listen to any new hip hop or anything else listed :p hope you can find some new faves!
Image
Gabzie ♥ Jordan
Image
"Life isn't a spectator sport. If watching is all you're going to do, then you're going to watch your life go by without you."

Signature Credits to: tgfcoder (my love♥).
  Top

User avatar


Llamas
Forum Council
Forum Council
Joined: Jul 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Llamas » September 2nd, 2014, 1:07 pm

Couture wrote in Re: New Music More songs Pls:Lunah listening to that gangsta muzik. `___` haha, I don't really listen to any new hip hop or anything else listed :p hope you can find some new faves!


As i'm on the forums @ school after taking a midterm LOL
Lunah the inside gangsta ;Sng I used to listen to kpop/jpop but not as much anymore, siblings influenced me to this kind of music now ;Dork . I have about 2 kpop/jpop songs on my phone though??? LOL
llamas are love llamas are life
  Top

User avatar

Nerd
Traveller
Traveller
Posts: 244
Joined: Aug 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Nerd » September 2nd, 2014, 1:21 pm

if u like kpop i have so many songs for u omg... LOLOL
can probably write a whole book on it tbh
aestivate x lena | terribad

Image
  Top

User avatar

Kane
Graduate Junior
Graduate Junior
Joined: Aug 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Kane » September 2nd, 2014, 2:10 pm

I'll try to name some old songs that you might haven't heard yet or forgotten about! I'm not sure if you listen to songs for the beat or for the lyrics! I just listen to a lot of rap songs ;Spy

Kendrick Lamar
-------------------
https://www.youtube.com/watch?v=a2Gh3VdnXQs ] Memories back then
https://www.youtube.com/watch?v=8IGB1RNUKkI ] Michael Jordan
https://www.youtube.com/watch?v=yyr2gEouEMM ] poetic justice
https://www.youtube.com/watch?v=10yrPDf92hY ] Maad city lol GG if you have never heard this.

Snoop Dogg
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=gKS08HkGMA4 ] Boss life
https://www.youtube.com/watch?v=GJzF7H2e3Tw ] I wanna love you (with Akon)
https://www.youtube.com/watch?v=Rb1a3EmeXig ] Ballin

Mac Miller
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=74TFS8r_SMI ] Donald Trump
https://www.youtube.com/watch?v=UnAbszcy3bs ] Kool Aid & Frozen Yogurt
https://www.youtube.com/watch?v=KJ19PJ7-SWc ] Frick park market

Lil Wayne
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=Jl3QmFHk7D4 ] Blunt Blowin'
https://www.youtube.com/watch?v=SFswqe0lhkI ] Believe me ft. Drake
https://www.youtube.com/watch?v=CHZtMNbrmWE ]Right above it ft. Drake

Eminem
-------------------
https://www.youtube.com/watch?v=6tf_hCmP_4I ] Stan
https://www.youtube.com/watch?v=GINRxvulm_g ] Forgot about Dre Ft. Eminem
https://www.youtube.com/watch?v=SLbuUQ-RNGg ] When I'm Gone

Tyga
-------------------
http://youtu.be/q9xpsmDXy48?t=1m20s ] Dope
https://www.youtube.com/watch?v=LbouTdwOrVw ] Faded
http://youtu.be/vPFB0rM1Xxk?t=26s ] Molly

OMG I FORGOT ABOUT THIS ONE

https://www.youtube.com/watch?v=tzqw_Dqa0SU (skip to 1:15 if you're impatient for drop) the build up is so amazingggg and then the drop is just eargasm
Last edited by Kane on September 2nd, 2014, 9:48 pm, edited 1 time in total.
  Top

User avatar

kristen ashley
Scout
Scout
Posts: 143
Joined: Jul 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby kristen ashley » September 2nd, 2014, 2:29 pm


an oldie but goodie imo ;LuvU
Mouille Pluvieux Hella
Image
  Top

User avatar


Llamas
Forum Council
Forum Council
Joined: Jul 2014

Re: New Music More songs Pls

Postby Llamas » September 2nd, 2014, 3:58 pm

[Reveal] Spoiler: .
Kane wrote in Re: New Music More songs Pls:I'll try to name some old songs that you might haven't heard yet or forgotten about! I'm not sure if you listen to songs for the beat or for the lyrics! I just listen to a lot of rap songs ;Spy

Kendrick Lamar
-------------------
https://www.youtube.com/watch?v=a2Gh3VdnXQs ] Memories back then
https://www.youtube.com/watch?v=8IGB1RNUKkI ] Michael Jordan
https://www.youtube.com/watch?v=yyr2gEouEMM ] poetic justice
https://www.youtube.com/watch?v=10yrPDf92hY ] Maad city lol GG if you have never heard this.

Snoop Dogg
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=gKS08HkGMA4 ] Boss life
https://www.youtube.com/watch?v=GJzF7H2e3Tw ] I wanna love you (with Akon)
https://www.youtube.com/watch?v=Rb1a3EmeXig ] Ballin

Mac Miller
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=74TFS8r_SMI ] Donald Trump
https://www.youtube.com/watch?v=UnAbszcy3bs ] Kool Aid & Frozen Yogurt
https://www.youtube.com/watch?v=KJ19PJ7-SWc ] Frick park market

Lil Wayne
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=Jl3QmFHk7D4 ] Blunt Blowin'
https://www.youtube.com/watch?v=SFswqe0lhkI ] Believe me ft. Drake
https://www.youtube.com/watch?v=CHZtMNbrmWE ]Right above it ft. Drake

Eminem
-------------------
https://www.youtube.com/watch?v=6tf_hCmP_4I ] Stan
https://www.youtube.com/watch?v=GINRxvulm_g ] Forgot about Dre Ft. Eminem
https://www.youtube.com/watch?v=SLbuUQ-RNGg ] When I'm Gone

Tyga
-------------------
http://youtu.be/q9xpsmDXy48?t=1m20s ] Dope
https://www.youtube.com/watch?v=LbouTdwOrVw ] Faded
http://youtu.be/vPFB0rM1Xxk?t=26s ] Molly

I have all the songs you listed LOL except for lil wayne, I don't really like his voice ...... ;Dork
Also, thanks for all the suggestions guys ! ;Sng i'll listen to them once I get home if I haven't heard of them yet ;Yay
llamas are love llamas are life
  Top

Next

Return to Music

Who is online

Users browsing this forum: Yahoo [Bot] and 1 guest